ŠKODA prichádza s novou identitou a konceptom VISION 7S

ŠKODA prichádza s novou identitou a konceptom VISION 7S

ŠKODA AUTO prichádza s novou korporátnou identitou a konceptom VISION 7S

V rámci stratégie NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030 posúva ŠKODA AUTO vzhľad značky na ďalšiu úroveň najradikálnejšou zmenou firemnej identity za posledných 30 rokov. Pre lepšiu viditeľnosť na digitálnych komunikačných kanáloch bude nové firemné logo a slovný nápis ŠKODA v porovnaní s logom používaný omnoho častejšie.

„S našou novou firemnou identitou posúvame vzhľad celej značky na vyššiu úroveň. Vyvíja sa nielen naše produktové portfólio, ale vyvíjajú sa aj naši zákazníci. My to vnímame ako ideálnu príležitosť na to, aby sme značku prispôsobili desaťročiu transformácie a jej vzhľad upravili potrebám a očakávaniam zákazníkov. Naša nová korporátna identita podčiarkuje moderný a osobitý dizajn a jasne ukazuje náš prístup, ktorý je v prvom rade digitálny.“

Martin Jahn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO za oblasť predaja a marketingu.

Nová typografia, farby a logo.

Najväčšiu výzvu podľa očakávaní predstavovala integrácia mäkčeňa, ktorý reprezentuje dôležitú súčasť českého historického dedičstva značky ŠKODA. Z prieskumu vyplynulo, že práve typografické logo je vhodnejšie z pohľadu rozpoznateľnosti a identifikácie.

Vo farebnom prevedení bude ŠKODA AUTO po novom používať dva rôzne odtiene zelenej: smaragdovú a elektricky zelenú. V prieskumoch si ich mnohí respondenti spájali s ekológiou, udržateľnosťou a elektromobilitou.

Zmenou, aj keď nie tak zásadnou ako v prípade typografického loga, prešiel aj symbol okrídleného šípu. Na prvý pohľad je viditeľné jeho zjednodušenie.

Na vývoji novej firemnej identity sa podieľali zamestnanci naprieč celou spoločnosťou. Okrem toho sa 2 200 respondentov zo šiestich kľúčových trhov – Českej republiky, Nemecka, Talianska, Nórska, Indie a Izraela – vyjadrilo k vybraným návrhom z celkovo 165 verzií loga, aby spoločne definovali jeho budúcu podobu.

ŠKODA AUTO okrem toho zrýchľuje a rozširuje svoju elektrickú ofenzívu.

Do roku 2026 na trh uvedie tri nové čisto elektrické modely a ďalšie budú nasledovať. Štúdia VISION 7S ponúka konkrétny pohľad na jeden z týchto modelov. Podiel čisto elektrických vozidiel na predaji značky ŠKODA má v Európe do roku 2030 vzrásť na viac ako 70 percent. ŠKODA AUTO investuje v najbližších piatich rokoch do elektromobility ďalších 5,6 miliardy eur a do digitalizácie 700 miliónov eur.

ŠKODA VISION 7S: Sedemmiestne SUV

Okrem modelu z kategórie malých vozidiel sú v pláne aj kompaktné SUV a sedemmiestne rodinné vozidlo. Konkrétnu predstavu sedemmiestneho elektrického SUV ponúka štúdia VISION 7S s dojazdom viac ako 600 km a s maximálnym dobíjacím výkonom 200 kW. Vo fáze prechodu na e-mobilitu ŠKODA posilňuje aj svoje produktové portfólio vysoko účinných spaľovacích motorov a v druhej polovici budúceho roku predstaví novú generáciu modelov SUPERBKODIAQ. V roku 2024 bude nasledovať aj modernizovaná OCTAVIA.

Späť
Novinky
Podrž
Predaj
Klik
Zatvoriť hľadanie